1. Doba dodanie objednávky.
Tovar ktorý je skladom expedujeme najneskôr do 1-2 prac. dní. od pripísania platby na účet, popr. dobierky.
U zbozi, ktoré je na objednávku je vybavenie podľa zbozi.
Z dôvodov veľmi široké ponuky vzorov je pravdepodobné, že niektorú z Vami objednaných položiek nebudeme mit skladom.
V tomto prípade bude tovar dodaný najneskôr do 14-tich pracovných dnoch..
Ponáhľate na realizáciu svojej objednávky? Objednávaťe na poslednu chvíľu?
Napiste nam ponúkneme čo je aktuálne skladom.
Kontaktné email: obchod@vybavicka-postielky.sk
Doba dodanie u produktu je uvedena ako průmrná.
2. Výber veľkosť posteľných setu.
Akú veľkosť obliečky, setu do postieľky si máme vybrať? V ponuke maťe 120x90, 135x100 alebo 140x70.
Veľkosť obliečky je podľa Vášho výberu, v prípade, ze budete mat záujem aj o mantinel je potrebné vedieť aký máte rozmer postieľky.
Klasický rozmer býva 120x60. U takejto postieľky vyberajte z nami ponúkaných rozmeru 120x90 alebo 135x100. Tento rozmer určuje veľkosť obliečky na perinku v sete - mantinel je ušit na postieľku o rozmere 120x60cm.
Ak však mate postieľku 140x70 je potrebné vybrať rozmer s označením 140x70. V týchto setoch je mantinel šitý tak, aby sedel pre tento väčši typ postieľky.
3. Zásielka došla poškodená čo teraz?
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte bezodkladne informujte telefonicky alebo emailom.
Zbožie je poškodené, hoci obal byl neporušený, Je potreba nás o této skutočnosti čo najskôr informovať
bud prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu Vami vybrané prepravy urobiť najdlhšie do 24h od prevzatia tovaru.
Po tejto dobe už je nemožné poškodenie uznať ani reklamovať u prepravcu.
UPS Kurier http://www.sps-sro.sk/sk/nav/kontakty
Slovenská pošta - oznámte osobne v deň doručenia na pobočke posty, ktora zasielku doručila.
Vybavicka-postielky.sk - 00 420 723 224 224, e-mail: obchod@vybavicka-postielky.sk
4. Spôsoby odoslania zbozi.
V rámci SR:
Prepravné spoločnosti UPS - platby vopred dobierky.
Slovenskou poštou - platba vopred iba.
Postieľky, autosedačky objemnejšie zbozi odosielame iba kuriérom.
Osobný odber sa da len na zaklade domluvy vopred.
5. Reklamácie.
Akým spôsobom môžem reklamovať zbozi?
Pri reklamácii postupujte nasledovne:
Kupujúci oznámi oprávnenú reklamáciu písomne na nasledujúcom spôsobom:
- Na e-mailovú adresu prevádzkovateľa eshopu reklamace@vybavicka-postielky.cz napiste detailný popis závady a pridajťe fotografie poškodeného tovaru.
- Kupujúci bude predajcom najneskôr urobiť 3 pracovných dni informovaný o ďalšom postupe.
Pri zistení vady tovar neodkladajte reklamáciu.
Záručná doba 24 mesiacov činí začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom.
Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Tovar na reklamáciu, prosim, zašlite na uvedenú adresu - doručovacia adresa firmy.
O odoslaní zbozi na reklamáciu nás informujte.
Společně s tovarom odporučame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad preukazujúci kúpe zbozi (faktúra) vyplnený reklamačný list,
ktory Vam na pošleme emailom po nahlásenie reklamácie.
Lehota na vybavenie reklamácie: do 30-dňoch.
Narok na uplatnenie Záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:
1. Poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné opravnom s dopravcom pri prevzatii),
Pri preberaní tovar od prepravcu si prosim pozorne skontrolujte dodaný tovar.
2. Porušením ochranných pečatí nálepiek, pokiaľ na výrobku sú.
3. Neodborným zaobchádzaním.
4. Tovar bol poškodený živlami.
5. Ak zbozi bolo podané na reklamáciu neskoro tzn. Výrobok, či tovar bolo používané i po pri zistení chyby ďalej. Nárok na reklamáciu zaniká.
Pri zistení vady tovaru neodkladajte reklamáciu.
6. Akým spôsobom urobím objednávku?
Objednávku je možné zadať klasicky prez nákupný košík, telefonicky na telefónnom čísle 00 420 723 224 224, alebo emailom obchod@vybavicka-postielky.sk.